Новини‎ > ‎

Остерігайся почуття переваги

опубліковано 28 лист. 2013 р., 07:18 Єфімов Сергій   [ оновлено 28 лист. 2013 р., 13:54 ]



• Якщо ти вважаєш себе більш «духовним», коли вирушаєш на  роботу велосипедом або користуєшся громадським транспортом, при цьому потім помічаєш, що засуджуєш будь-кого, хто водить машину, ти потрапив(ла) в его-пастку*.

• Якщо ти вважаєш себе більш «духовним», припинивши дивитися телевізор, тому що він розкладає мозок, але з часом помічаєш, що засуджуєш тих, хто все ще дивиться телевізор, ти потрапив(ла) в его-пастку.

• Якщо ти вважаєш себе більш «духовним» тому, що уникаєш читання газет з новинами  та глянцевих журналів, але потім помічаєш, що засуджуєш тих , хто все ще читає - ти потрапив
(ла) в его-пастку.

• Якщо ти вважаєш себе більш «духовним», слухаючи класичну музику або заспокійливі звуки природи, але потім помічаєш, що засуджуєш тих , хто слухає мейнстрім чи поп музику, ти попався(лась) в его-пастку.

• Якщо ти вважаєш себе більш «духовним» через те що почав(ла) займатись йогою, став(ла) веганом, купуєш органічні продукти,  лікувальні кристали, практикуєш Рейки, медитуєш, носиш хіпі / одяг з секонду, відвідуєш ашрами і читаєш духовні книжки, але після цього ти засуджуєш кожного, хто не робить всі ці речі, ти потравив(ла) в его-пастку.
Почуття самовдоволеної переваги - перша найвірніша підказка, що ти перебуваєш в его пастці. 
Его любить прокрастися через задні двері. Воно використовує благородну ідею, наприклад заняття йогою, і потім перекрутить її для своїх цілей таким чином, що ти починаєш відчувати свою перевагу в порівнянні з іншими. Ти можеш почати дивитися зверхньо на тих, хто не йде по твоєму "правильному" «духовному» шляху.  Перевага, осуд і осуд. Це і є его-пастки.

P.S - А що якби Мартін Лютер Кінг не відстоював думку, що всі люди мають спільні права? Що якби Емелін Панкхерст була звичайною домогосподаркою?. Якби Махатма Ганді не показав мирний шлях змін?

P.P.S. - Вгамовуючи его не забувай про індивідуальність 

* - Его-пастка — нездатність чи невміння індивіда встати на чужу точку зору. Сприйняття своєї точки зору як єдиної існуючої. Термін введений для опису особливостей мислення.